گرانترین خودروهای لوکس جهان
شونزده فروردین
|
2 نظر
نوشته شده توسط : زهرا پروانه 1

در این مقاله مروری خواهیم داشت بر گران قیمت ترین خودرو های لوکس جهان! خودروهایی که در این لیست قرار میگیرند بسیارزیبا،  لوکس و گران قیمت هستند و افراد معمولی توانایی خرید خودرو لوکس را نخواهند داشت اما آشنایی با این خودرو ها و دیدن تصاویر آنها و اطلاع داشتن از قابلیت هایی که دارند هیجان انگیز و جذاب خواهد بود. سازندگان این خودرو ها تمام تلاش خود را به کار میگیرند که خودرو های منحصر به فرد و خارق العاده ای عرضه کنند که هم دارای جذابیت های ظاهری باشند و هم بسیار قدرتمند و با کارایی بسیار بالا باشند. به طبع رعایت این دو فاکتور بسیار مهم روی قیمت خودرو اثر میگذارد و قیمت این خودرو ها بسیار بالاست. ممکن است بعد از شنیدن قیمت این خودروها تعجب کنید و با خود فکر کنید آیا کسی توانایی خرید این خودرو ها را دارد؟ آیا این مقدار پول وجود دارد؟ باید این نکته را مد نظر داشته باشید که این خودرو ها معمولا کمیاب هستند و ممکن است از هر خودرو فقط چند عدد در تمام دنیا موجود باشد پس طبیعی است اگر فقط ثروتمندان توانایی خریدشان را داشته باشند. همچنین اگر علاقه مندید تا با گرانترین خودروهای لوکس ایران آشنا شوید، مقاله کارچ  را حتما بخوانید!
آپولو آرو
آپولو آرو خودرویی لوکس

این خودرو که توسط یک سازنده آلمانی که البته ناشناخته مانده است تولید شده است. موتور4 لیتری V8 این خودرو منحصر به فرد توانایی تولید 1000اسب بخار را دارد. شتاب بالای این خودرو سبب شده است که صفر تا 100 این خودر تنها 2.9 ثانیه باشد. بدنه ی این خودرو به سبک جنگنده F22 است و به خاطر موتور قوی و بدنه مستحکم و زیبا  تا 360 کیلومتر بر ساعت نیز سرعت دارد. قیمت تقریبی این خودرو 1.1 میلیون است.

لیکان هایپر اسپورت
معرفی خودروی لیکان هایپر اسپورتدر مورد ظاهر این خودرو اطلاعات باور نکردنی وجود دارد که خواندنشان خالی از لطف نیست. چراغ های جلوی این خودرو از 240قطعه الماس 15 عیاری ساخته شده است و بسیار شیک و لوکس هستند. این خودروی سوپر اسپرت که کارخانه اش درلبنان است و در مقایسه با خودروهای اروپایی خیلی گران تر به نظر میرسد. به جز طراحی ظاهری فوق العاده این خودرو باید در مورد موتور قوی و پر شتاب این خودرو نکاتی را عنوان کرد. موتور 6 لیتری این خودرو لوکس توانایی تولید 780 اسب بخار نیرو و 708  پوند گشتاور تولید میکند و نهایت سرعت این خودرو در جاده 240 مایل در سرعت است. قیمت این خودرو 3.4 میلیون دلار است.

لامبورگینی وننو رودستر
معرفی لامبورگینی وننو رودستر
شرکت لامبورگینی در پنجاهمین سالگرد خود تنها 9 دستگاه از این خودرو را به بازار عرضه کرد. بدنه ی این خودرو از فیبرکربن ساخته شده است و موتور6.5 لیتری 12_v این خودرو توانایی تولید 740 اسب بخار و 507 پوند گشتاور را دارد.گیربکس این خودرو اتوماتیک است و سرعت این خودرو به 8400 دور در دقیقه می رسد. وننو در لغت به معنای « سم » است و طراحی خاص این خودرو علت نامگذاری اش است. این خودرو با قیمت 5.4 میلیون دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسد.
رولز رویس sweptail  
معرفی خودروی رولز رویساین خودرو همیشه در لیست گران قیمت ترین خودرو های جهان قرار دارد زیرا تنها یک دستگاه از این خودرو موجود است که در سال 2016 توسط شخصی که هنوز هویتش فاش نشده است سفارش داده شده که شرکت رولز رویس این خودرو را طراحی کرده است. داخل کابین این خودرو از بهترین چوب های دست ساز استفاده شده است و نمای زیبای درون کابین با روکش های تمام چرم و یک سانروف پانوراما کامل میشود. تجربه رانندگی با این خودرو تا ابد در ذهن می ماند زیرا سواری این خودرو خیلی جذاب و هیجان انگیز است و نمای بهترین منظره ها در اختیار سرنشینان است. قیمت این خودرو در بازارهای خرید و فروش خودرو 13 میلیون دلار است.

بوگاتی شیرون
معرفی خودروی بوگاتی شیرون
این خودروی زیبا که اخرین محصول کارخانه بوگاتی است که بعد از سوپرماشین ویرون معرفی شد. این خودروی جذاب و قدرتمند، سریعترین خودروی عرضه شده توسط این کمپانی است که یک موتور 8 لیتری توربو شارژ دارد که توانایی تولید 1500 اسب بخار دارد که واقعا فوق العاده است. سرعت این خودرو 268 مایل در ساعت است. شتاب و سرعت این خودرو بی نظیر و شگفت انیز است، البته باید بگوییم این سرعت واقعی این خودرو نیست و زمانی که قدرت و سرعت واقعی این خودرو آزمایش شود، بسیارجالب و هیجان انگیز است و نتایج حاصل از این آزمایش شگفت انگیز خواهد بود.

پاگانی زوندا cinque رودستر
معرفی پاگانی زوندا cinque رودستراعتبار این خودرو به خاطر سرعت فوق العاده اش است که تا 440 کیلومتر بر ساعت میتواند افزایش یابد. این خودرو به عنوان یک رودستر با جایگاه دو سرنشین، در بازار خودروهای لوکس حرفی برای گفتن دارد و توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. این خودرو امتیاز پاگانی را در دنیای ابر خودرو سازان بسیار بالا برده است. طراحی ظاهر این خودرو  بسیار شیک و خلاقانه و منحصر به فرد است و اولین چیزی است که جلب توجه میکند همین زیبایی چشمگیر و زیباست. قیمت این خودرو در بازارهای خرید و فروش جهانی خودرو حدودا 1.85 میلیون دلار است.
فراری پینین فارینا سرجیو
معرفی خودروی  فراری پینین فارینا سرجیواین خودرو برای اولین بار در سال 2013 توسط پینین فارینا معرفی شد. طراحی ظاهری این خودرو  با طراحی خاص و بدون سقف را میتوان با چند واژه توصیف کرد: افسانه ای، مجلل و شیک ایتالیایی. علت بالا بودن قیمت و محبوبیت این خودرو محدود بودن به تعداد  تنها 6 دستگاه از این خودرو است. این خودرو از نادرترین خودرو های جهان است زیرا صاحبان این 6 دستگاه خودرو توسط تولید کنندگان انتخاب شده اند و باید گفت این خودرو از مجلل ترین و گران ترین خودرو های تولید شده توسط فراری است. قیمت این خودرو در بازار های جهانی خودرو 3 میلیون دلار است. موتور این خودرو 4.5 لیتری V_8 F و F13 است و توانایی تولید 562 اسب بخار را دارد. قیمت این خودرو 3 میلیون دلار است.

کوئینیگ زگ CCXR TREVITA

معرفی خودروی کونیگ زگاین خودرو یکی از لوکس ترین و گرانترین خودرو های ساخته شده در جهان است که از دلایل قیمت بالای این خودرو باید به محدودیتش اشاره کرد زیرا از این مدل ماشین تنها 3 عدد در کل دنیا وجود دارد. موتور این خودرو بسیار قوی توانایی تولید 1004 اسب بخار و797 پوند گشتاور  دارد. قیمت تقریبی این خودرو 8.4 میلیون دلار است. ترویتا در لغت به معنی « سه سفید» است که با یک لایه آلماس پوشیده شده است و به نوعی آن را خودرئ جاده های های قانونی جهان می دانند.
زنو ST1
معرفی زنوقیمت نسبتا بالایی است این خودرو هیچگاه مانع از فروش 15 دستگاه موجود از این خودرو نشده است. موتور 6.8 لیتری این خودرو میتواند سرعت معادل 375 کیلومتر بر ساعت تولید کند و بسیار پر شتاب و هیجان انگیز است. طراحی ظاهری این خودرو نیز بسیار هوشمندانه و چشم نواز است و از جذابیت های خاصی برخوردار است. قیمت این خودرو در بازارهای خرید و فروش خودرو 1.8 میلیون دلار است.
استون مارتین والکری

معرفی خودروی استون مارتین والکریاین خودرو توسط اندی پالمر تولید شده است. شاید اولین چیزی که در این خودرو به چشم می آید بدنه قدرتمند و الهام گرفته از خودروهای فرمول 1 است که خیلی زیبا و منحصر به فرد است. موتور 6.5 لیتری V_12  این خودرو می تواند 1000 اسب بخار نیرو تولید کند که در نوع خودش بی همتاست. هنوز قیمت این ماشین توسط کارخانه استون مارتین تعیین نشده است اما متخصصان خودرو قیمت این خودرو را تقریبا 3.2 میلیون دلار تخمین زده اند.

نظرات

/

محمد رضا اربابی

فقط رولز رویس sweptail

برای ثبت نظر همیشگی وارد شوید.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
نظر شما