گرانترین خودروهای لوکس در ایران
هفدهم فروردین
|
1 نظر
نوشته شده توسط : زهرا پروانه 1

اگرچه به نظر می رسد خودروهای گران قیمت زیادی در کشور وجود نداشته باشد اما باید گفت برخلاف این تصور خریداران خودروهای لوکس دست شان برای انتخاب باز است و می توانند از بین مدل های متنوع و بی نظیری که در کشورمان وجود دارند با توجه به مبلغی که می خواهند هزینه کنند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. معمولا خریداران خودروهای گران قیمت به طور متوسط مبلغی بین 1 تا 5 میلیارد را هزینه می کنند. اگر شما نیز قصد خرید خودرو لوکس در این بازه دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

آئودی Q5

یکی از خودروهای لوکس پر طرفدار آلمانی که در بین ایرانیان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. می توان گفت از نظر امکانات رفاهی و ایمنی فوق العاده بوده و اکثر سیستم های صنعت خودرو را درون خود جای داده است. این خودروی لاکچری از زمان ورود به بازار یعنی سال 2008 با استقبال بی نظیری در سراسر دنیا مواجه شد و به عنوان پر فروش ترین خودروی این برند شناخته شد. از ویژگی های بارز این خودروی لوکس و گران قیمت استهلاک کمتر نسبت به خودروهای ب.ام.و و بنز داشته در نتیجه می توان گفت خریداران این خودرو از نظر هزنیه های نگهداری می توانند آسوده خاطر باشند. این خودروی نسبتا گران قیمت در بازار با مبلغی حدود یک میلیارد خرید و فروش می شود.

 
لکسوس NX200

شرکت خودروسازی لکسوس بعد از اینکه از خودروی سری RX  طرفداران زیادی به دست آورد تصمیم گرفت یک خودروی دیگر شیک تر و جمع و جورتر باشد را تولید کند تا فروش فوق العاده ای به دست آورد. از این رو خودروی سری NX200  را روانه بازار کرد. این خودرو که دارای ظاهری بسیار شیک و تا حدودی خشن و دارای خطوط تیز و مدرن است رکورد فروش را شکست. به طور کلی می توان گفت خودرویی با بدنه ای عالی و قیافه ای خوب دارد. قیمت این خودرو بین 1میلیاردو چهارصد میلیون تا یک میلیارد و هشتصد میلیون می باشد.

به نظر شما "مهم‌ترین نکات خرید خودرو لوکس" که باید در نظر بگیریم، چیست؟


ب.ام.و ایکس 3

از کراس آورهای پرطرفدار که دو طول دو دهه که از ورودش به ایران می گذرد با استقبال بی نظیری مواجه شده است. این خودرو دارای امکانات ایمنی و رفاهی فوق العاده ای است که بخصوص در مدل های 2016 از استانداردترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی برخودار است. قیمت بی ام و X3 که حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است دارای طراحی داخلی بی نظیر و فوق العاده ای که نهایت راحتی و رفاه را برای سرنشینان فراهم می کند.

پورشه ماکان GIS

یک خودروی اسپورت دو میلیاردی که دارای ویژگی ها و امکانات محصولات پریمیوم می باشد و می توان گفت پورشه ماکان فوق العاده لوکس است. دارای فضای داخلی بی نظیر که می توان گفت حجم آن حدود 1500 لیتر است که راحتی را برای سرنشینان فراهم می کند.

رنجروور ایووک هامان

این خودرو را می توان جزو گران ترین خودروهای موجود در بازار ایران دانست که با قیمتی حدود 5 میلیارد خرید و فروش می شود. این خودروی فوق العاده لاکچری دارای یک پیشرانه کوچک چهار سیلندر، دولیتری و توربو می باشد. راننده خودروی لوکس رنجروور می تواند با فشار دادن پدال گاز در مدت بسیار کوتاهی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که به دلیل وجود جعبه دنده 9 سرعته است. هرچند که این خودروی لوکس دارای امکانات فوق العاده و ایمنی و رفاع و راحتی و زیبایی بی نظیر برخوردار است اما می توان یکی از نقص های آن را هزینه های نگهداری و استهلاک بالا دانست.
 

ب.ام.و M6 کابریو

این خودرو را نیز در دسته گران ترین خودرو ها می توان به شمار آورد. قیمت 5 میلیاردی آن باعث شده است که برای بیشتر افراد دست نیافتنی باشد و تعداد خیلی کمی از ثروتمندان پایتخت قادر به خریداری آن هستند. ب.ام.و M6  کابریو در مدت زمان 4.1 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر می رسد که به دلیل قدرت موتور 560 اسب بخار و موتور 8 سیلندر دو توربو و 4.4 لیتری آن است. یکی از تفاوت های چشمگیری که این خودروی لوکس با رقبای هم سطح خود دارد ظرفیت چهار نفره آن است.
 

مرسدس بنز SLS  بلک  AMG

یکی از خودروهای منحصر به فرد و لاکچری که در یکی گالری های گران قیمت پایتخت موجود است که با قیمتی حدود 5 میلیارد وارد کشورمان شد و در حال حاضر حدود 10 میلیارد تومان به فروش می رسد. این قیمت فوق العاده بالا علاوه بر گرانی ارز به دلیل خاص بودن خودرو می باشد. رانندگی با این خودرو بسیار جذاب بوده و سرعت آن در کمتر از 3.3 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد که به دلیل قدرت موتور فوق العاده آن یعنی بیش از 631 اسب بخار است. با اینکه خودرو دارای امکانات فوق العاده ای است اما نمی توان به صورت روزمره از آن استفاده کرد زیرا موتور آن سروصدای زیادی داشته و ابعاد آن کوچک بوده و از سطح زمین ارتفاع کمی دارد.


مازراتی ام سی استرادال

یک خودروی خاص و لوکس که تعداد کمی آز آن در کشورمان وجود دارد زیرا تولید آن محدود بوده است. قیمت این خودرو چیزی حدود 2 تا 3 میلیارد می باشد. مازراتی کوپه که در بین مرفه های کشور طرفداران بسیاری دارد. این مدل از مازراتی دارای موتوری 8 سیلندر 4.7 لیتری است که قدرت آن حدود 460 اسب بخار دارد. این خودروی ایتالیایی که در کمتر از 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد برخلاف مرسدس بنز SLS  بلک  AMG صدای دلنشینی دارد.


کادیلاک ATS

کادیلاک ATS را نسبت به خودروهایی که بررسی کردیم می توان در دسته ارزان ترین ها دانست. با مبلغی حدود 1 میلیارد خرید و فروش می شود. یک خودروی نیمه لوکس که ساخت آمریکا بوده و از کلاس سدان می باشد که برای رانندگی در شهر بسیار مناسب است و گزینه مناسبی برا خاص پسندان است.
 

پورشه 911 توربو اس

یک خودروی کوپه اسپورت با موتوری قوی 500 اسب بخاری با حجم 3800 سی سی و 8 سیلندر توربو است که در کمتر از 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر رسیده و نهایت سرعت آن 330 کیلومتر است. قیمت این خودروی لوکس و فوق العاده بین 8 تا 10 میلیارد می باشد و دارای گیربکس اس-تیپ ترونیک 7 دنده و دو کلاچه است که با وجود قدرت فوق العاده وزن ایده ال 1627 کیلوگرمی دارد تا پایداری و چابکی خود را حفظ کند.

 

ب.ام.و 650 پریور دیزاین

خودروی لوکس آلمانی با موتوری قوی 410 اسبی و 8 سیلندر، 4.4 لیتری دارد شتاب فوق العاده ای دارد. قیمت این کوپه اسپورت لوکس 1.2 میلیارد است که یکی از مزایای قابل توجه آن چهار درب بودن و ظرفیت چهار نفره آن است.
 

مازراتی گیبلی

یک خودروی لوکس ایتالیایی با موتور 3 لیتری توربو با 345 اسب بخار که از کلاس سدان می باشد. قیمت این خودرو حدود 1میلیارد و 800 میلیون تومان می باشد. این سدان لوکس توسط مازراتی طراحی و توسط فراری مونتاژ شده است.
 

ب.ام.و i8

خودروی اسپورت لوکس آلمانی یکی از خودروهای بی ام و  پرطرفدار در ایران با موتور فوق العاده 4 سیلندری توربو با 362 اسب بخار که در کمتر از 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و تنها 2.1 لیتر سوخت نیاز دارد. این خودرو در بازار ایران با قیمت حدود 1 و نیم تا 2 میلیارد خرید و فروش می شود.
 

 

نظرات

برای ثبت نظر همیشگی وارد شوید.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
نظر شما