آپشن های خودروهای لوکس
هفدهم مهر
|
0 نظر
نوشته شده توسط : حسن میرزایی

اگر عاشق خودروهای لوکس باشید، مطمئناً به دنبال ویژگی‌های خاص و استثنایی در آن‌ها نیز هستید. بی دلیل نیست که برخی از خودروها را لوکس می‌نامند. آن‌ها با انواع و اقسام گزینه‌های شگفت انگیز خود، باعث می‌شوند تا اکثر مردم تمایل به خریدشان داشته باشند. شما به کلی با داشتن یک خودروی لوکس و آپشن های فراوانی که دارد، با سایر خودروی درون خیابان متمایز می‌شوید.
خودروسازان سعی دارند تا با افزودن امکانات و ویژگی‌های خارق العاده و منحصر به فرد، خودروهای تولید خودشان را پرطرفدارتر از گذشته کنند و خریداران و سلایق گوناگون را راضی نمایند. آپشن های خودرو هر روز پیشرفته‌تر و عجیب‌تر می‌شوند و هدف همه آن‌ها راحتی و لذت هر چه بیشتر شماست.

تزئینات داخلی خودرو لوکس
از روکش صندلی، تهویه، تزئینات داخلی لاکچری، یخچال، میز بار، مانیتورهای ویژه تماشای فیلم و سرگرمی، نورپردازی در سقف، داشبود گردشی، استارت و باز شدن درب‌ها به شکل صوتی و هوشمند گرفته تا پرده‌های مجلل، شیشه ضد گلوله، درب‌های برقی و سیستم‌های هوشمند کنترل سرعت، دید در شب، تشخیص مانع و نگدارنده خط حرکت و... همه و همه باعث شگفتی خریداران می‌شوند.
شما یک خودروی لوکس و مجهز در اختیار دارید، کافیست اراده کنید تا همه چیز در اختیارتان باشد. اگر حوصله رانندگی ندارید، کافیست سیستم رانندگی خودکار را روشن کنید. یک نوشیدنی خنک می‌خواهید، درب یخچال خودرو را باز کنید و یک لیوان شربت بخورید. صندلی خود را در هر زاویه‌ای که می‌خواهید قرار دهید و ماساژور آن را روشن کنید تا خستگی‌تان از بین برود. می‌توانید از تهویه مجزای هر یک از صندلی‌های خودرو لذت ببرید و دیگر نگران سرمایی بودن و یا داشتن طبع گرم نباشید.
 معمولاً تولیدات بنتلی یا رولزرویس ویژگی‌های دیوانه کننده‌ای را ارائه می‌کنند. ما در ادامه این مقاله از سایت carech می‌خواهیم به آشنایی با آپشن های خودروهای لوکس بپردازیم و ویژگی‌های خاص برخی از خودروهای لاکچری را برسی کنیم.

بنتلی بنتایگا (Bentley Bentayga) – میز پذیرایی در صندوق عقب

بنتلی بنتایگا (Bentley Bentayga) – میز پذیرایی در صندوق عقب

SUV های لوکس این روزها گران هستند، اما بنتلی هنوز ترفندهایی برای منحصر به فرد بودن در اختیار دارد. این خودروسازی انگلیسی یک بخش به نام Mulliner را برای این مدل از خود فراهم کرده که می‌تواند همه آرزوهایتان را برای صرف یک صبحانه، عصرانه و یا دور همی فراهم کند. طراحی هوشمندانه میز و قسمت‌هایی برای صرف نوشیدنی، برداشتن ظروف مورد نیاز و قرار دادن غذاهایی که می‌خواهید میل کنید.
این میز بر روی یک مکانیزم متصل به موتور طراحی شده که اجازه می‌دهد سیستم را به جلو کشیده و به راحتی بساط یک دورهمی را در پیک نیک‌ها و گردش‌های خارج از شهر فراهم کنید.
نگران بسته بندی بشقاب‌های پلاستیکی نیز نباشید. مولینر دارای ظروف سفارشی چینی، کارد و چنگال و ظروف شیشه‌ای کریستالی و همچنین جام و بطری برای نوشیدن آبمیوه است. فضای ذخیره سازی برای انواع خوراکی‌ها موجود است و حتی یخچال هم دارد.
 

نظرات

برای ثبت نظر همیشگی وارد شوید.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
نظر شما